8 mars 2011

Glöm aldrig bort att vara glad och tacksam för det man har

I vardagens virrvarr är det lätt att glömma bort allt man ska vara tacksam för. Det går i ett allting dag ut och dag in. Men stanna upp och gläds åt det du har, det är det viktigaste som finns. Det spelar ingen roll om man försover sej en morgon, eller att man upptäcker att favoritjeansen har gått sönder. Alla triviala saker går att ordna.

Jag är lycklig över allt jag har, mina nära och kära. Jag har ett bra liv och underbara vänner, bekanta och inte minst familj. Glöm inte bort att visa eller tala om det för alla du bryr dej om.

Vissa människor har haft otur i livet. Jag har haft tur som hamnat där jag hamnat, hoppas på att min lycka fortsätter.

Tänker speciellt på söta Z. Lider när jag läser dina inlägg. Men glöm aldrig bort att vara tacksam för dina nära och kära. <3

1 kommentar: