4 nov. 2010

Burkfettisch!!

Den här underbara burken hittade jag på en loppisi somras. Jag har en viss släng av burkfettischism, så när jag går förbi på en loppis så är det ofta som burkarna nästan ropar efter mej: ta med mej!
I alla fall så surfade jag runt på lite olika sidor om choklad och hittade Flickorna Kanold, gissa om jag blev glad när jag förstår att det är samma bolag! Nu blev min chokladburk än mer värd i mina ögon.

Idag jobbar jag halvdag för att det är dag före alla helgons dag. Så planen för em är att hinna med att stå i köket och skapa diverse alster (bilder kommer). Jag ska hinna göra nya naglar också. Har nu haft Halloweennaglar som jag vill göra om.
Nej nu är det dags att göra sej i ordning och dra till jobbet! Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar