20 nov. 2010

lördag igen!!

Efter klagomål från en av mina söta rara vänner så är det dags att knepa ihop ett nytt inlägg.

Är man gammal när man tycker att tiden går sååå fruktansvärt fort?? Ja jag tror det. Hm jag är nog i själva verket som en förtidspensionär. Chattade tidigare med en kompis som kör lastbil och han hade sett en rullator med mitt namn på.... Hihi lite roligt. Så nu kan man ju ana vad man får i julklapp av honom.

Appropå jul. Jag håller nu på att ta fram alla adventssaker för jag är borta nästa helg. Det är så mysigt med jul. Min lilla systerdotter som är 5 år ringde mej i veckan för att kolla om jag skickat in min önskelista till tomten ännu. Jag försäkrade henne om att jag skulle skriva ner den och lägga på postlådan. Hon blev tyst och sen meddelade hon att man inte skickar önskelistor per post längre utan den ska mailas till tomten. Jag måste nog efterforska vad tomten har för mailadress.... kanske tomten@tomtebo.com? ja inte vet jag...

Ikväll blir det lite partaj, en planerad spontanfest... Ja det blir intressant, har ryktats om att det kan bli lite glögg.... me like!

Hittade en liten bild på nätet jag gillar:

1 kommentar: