7 nov. 2010

Mysiga helg!!


Den sista rosen som kämpar mot frosten

Vilket underbart väder vi har haft denna allhelgona helg. Jag har tagit en långpromenad och vi har varit ute och fixat lite hemma. Inte så mycket som vi velat men i alla fall, man ska vara glad över det lilla.
Igår var vi på 70-års fest (40+30) i Björkviksgården, blev väldans tidig hemgång iom att jag skulle upp och jobba några timmar på Katrineholmsmässan.


Köksbestyren jag gjort denna helg blev inte riktigt som planerat.... Gjorde två totalt misslyckade godisförsök. Båda gångerna brändes sockret. Men skam den som ger sej! En vacker dag kommer det komma en sån fin bild här på mina perfekta polkagrisar som tagna ur en kokbok. Jag lyckades däremot med ett väldans gott durumbröd. Det har vi redan ätit upp....



Jag har fösökt göra nån typ av färgkordinering i köksfönstret, vet inte om det lyckades helt men i alla fall så blev det bättre än innan :) se resultatet här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar